TRENGER KJØKKENKLUTER

Nå begynner jeg å bli i manko på kjøkkenkluter. Så i dag har jeg lett litt i garnhaugen min etter bomullsgarn.  Dette var det eneste jeg fant foreløpig. 

Det er da noe å begynne med i hvertfall. Så får jeg bare se hvor langt jeg kommer. Jeg har ikke så mye bomullsgarn. Strikker mest i ull. 

Ute er det masse snø i dag. Det lavet ned i helga. Da er det greit å holde seg inne. Det er is under snøen. Jeg trenger ingen knekte armer eller bein. Dino liker tydeligvis snøen, han har vært ute mange ganger siden vi våknet i dag. Nå har han lagt seg. HELDIGVIS! Da kan jeg sette på tv’n og begynne på kluten.

Ha en fin mandag😚

8 kommentarer
    1. Nei, det er jeg enig med deg i….man trenger ingen knekte armer og bein 🙂 Snø er fint å se på, men strabasiøst å oppholde seg i 🙂
      Fine farger til kluter det du har der. Jeg har aldri strikket klut, men har mye bomullsgarn liggende. Strikker i litt forskjellige typer garn. Ullgarn er jo godt å strikke med, og blir fint resultat, så jeg skjønner at du har mye sånt 🙂
      Fine mandagen til deg, med strikking 🙂

      1. Så bra, kos deg med klutestrikk. Veldig gøy og det ligger masse gratisoppskrifter på nettet. Hvis man vil ha litt mønster…Fin ettermiddag og kveld til deg 🙂

        1. Ja klutestrikk er greit😊 Det går fort. Den jeg begynte på i går bare fant jeg på et mønster. Helt enkelt😁 Men jeg skal nok se litt på nettet når jeg får tak i mer garn😃
          Ha en fin dag😚

      2. Ja jeg syns det blir penere strikk med ull. I hvert fall når jeg strikker😉 Men til hekling bruker jeg bomullsgarn.
        Du kan ho strikke noen kluter eller kjøkkenhåndklær av noe av restegarnet ditt👍
        Ha en fin dag😚

    2. Etter jeg er ferdig med vottestrikking skal jeg strikke kluter, for mine strikkede kluter er ødelagte, og da er det greit å strikke flere kluter.

      Kjempefin farge på klutene du skal strikke 🙂

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Votter har jeg ikke strikket siden ungene var små. Da strikket jeg uten mønster. Bare fant ut en måte å lage tommel på. Tror nok jeg må prøve meg på et par til oss hver til høsten igjen😊
        Ønsker deg en fin dag😚

    3. Hjemmelagde kluter er ekstra fint :)..men prøvde meg på å lage for 5-6 år siden…og den nakken min og strikking har ikke funka sammen på mange år, så måtte gi opp før den ble ferdig 🙂 Kos deg med kvelden og strikking <3

      1. Så synd at du måtte gi deg med strikkinga. Det er jo så avslappende å sitte med…vel og merke når man ikke har nakkeproblemer da.
        Ønsker deg en fin dag i dag😚

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg