TOPPEN MIN ER INNVIET

Noen har ønsket å se den nye strikketoppen min da jeg har den på.  I går ble den innviet. Jeg skulle ut på tur for å ta blodprøver og samtidig besøke min mamma.

Her er jeg med toppen på.

Jeg er nok mest fornøyd med toppen. Kroppen er et kapittel for seg selv. Den bør det jobbes mye med. Det vil ta mye lenger tid enn det tok med toppen…hehe.

 

Mat må man uansett ha. Men i mindre mengder. Det er ikke alltid like lett. Er ikke så flink med å være streng med meg selv der altså.  Og i går fikk jeg vårruller som er supergode hos min mamma. Min Thailandske svigerdatter laget dem.

Jeg fikk med noen hjem til mannen min også. Han var ikke i særlig god form i går, så han reiste hjem og la seg mens jeg var borte på besøk.

 

Det nye strikkeprosjektet mitt hadde jeg med. Og da avslørte jeg at det var en topp som skal være bursdagsgave til mamma. Det skulle liksom være hemmelig da. Men det ble det ikke så veldig mange dagene.

Toppen blir strikket etter samme oppskrift som min, men blir likevel helt annerledes. Denne gangen bruker jeg en garntype som er mye tynnere. Jeg bestilte garnet på nett, og det var tynnere enn det jeg trodde.

Men det ser ut til å bli bra. Jeg måtte bare bruke tykkere pinner enn det står i oppskriften. 

Dette garnet er mye lettere å strikke med enn den ene garnrypen jeg brukte på min egen topp. Det var veldig tykt,  knudrete og plundrete. Jeg er glad jeg har brukt opp mesteparten av det garnet nå.

 

Ha en fin fredag hva enn du driver med😚

 

7 kommentarer
    1. Toppen din var skikkelig fin på. Fine farger til deg. Og den til moren din blir nydelig med den fargen. Garnet ser fint ut.
      Herlig innlegg. Mat og strikk og kropp – helt normalt! <3

    2. toppen din satt fint på deg,så denne får du glede av :=) det håper jeg din mor også får når den er ferdige .Slanke seg er ikke lett nei ,en må ha viljestyrke og bruke lang tid,det handler jo mest om en livstilsendring ,og det er ikke fort gjort :=)

      1. Nei… slanking og livsstilsendring er IKKE fort gjort. Men nå må noe gjøres.

        Topoen min kommer jeg til å bruke mye😃 Den ble jeg veldig fornøyd med 😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg