Too Good To Go.

Reklame | Too Good To Go

Jeg reiste seint nedover til Hokksund i går kveld. Og jeg var sulten som en ulv. Så da fant jeg ut at jeg skulle sjekke appen som viser hvor du kan få kjøpt billig mat rett før stengetid. Altså redde det fra å bli kastet, og spare miljøet. Smart!

Som oftest er det  39,- for det meste som finnes her omkring. Da får du en ferdig pakket forundringspose over disken, som du på forhånd har reservert og betalt i appen.

Denne gangen fikk jeg dette på en bensinstasjon med gatekjøkken. 

1 smoothie, 1 baguett med karbonade, 3 rosinboller og 2 solskinnsboller. Slettes ikke værst det.

Min mor og jeg delte baguetten og spiste noe av det andre til dessert. Smoothien var også god. En type jeg ikke hadde smakt før. Den var med jordbær, eple og banan.

Helt ok kveldsmat ble det. Og siden det ble en del søtt i går kveld har jeg vært ute og gått en liten tur i solsteika i Hokksund sentrum i dag. 

Alt er bedre enn ingenting, det ble omtrent 1 km.

HA EN FIN SOMMERDAG ❤ 

2 kommentarer
    1. Veldig bra ordning, slippe å kaste. Vet det er mye som blir kasta likevel. God mat til kvelds, av og til må en unne seg slikt også. 🙂

      1. Ja noen ganger er det godt å kose seg med søte saker 😊
        Jeg vet det blir kastet veldig mye. Har jobbet 20 år på Kiwi. Det er helt tragisk hvor mye som går i søpla 😩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg