TOMT I HYLLENE PÅ LØRDAG

På lørdag var jeg en tur i nærmeste butikk. 3 av varene jeg skulle ha var det tomt for.  Toalettpapir, hvetemel og den typen syltetøy jeg skulle hatt. Akkurat syltetøyet var ingen stor krise da. 

Her blir det ingen storhandel før trygden kommer inn. Og det gjelder nok ganske mange vil jeg tro. Er vi heldige så har det vært godt påfyll innen da. Og har vi riktig flaks får vi tilogmed tak i toalettpapir.

Jeg regner med at det blir stor trafikk både den 19. og 20. ….med følge av ny smittetopp ut i neste uke. Mat må vi alle ha, og da må vi i butikken.

Jeg hadde nok hvetemel og gjær igjen til 1 brød i dag. Det skal inn i ovnen nå.

 

Heldigvis kjennes formen noe bedre ut igjen nå. Så jeg orket å sette en deig.

Fortsatt har vi noe frysevarer igjen, så vi klarer oss til nye penger kommer på konto. MEN DA SKAL DET HANDLES!! Sammen med alle andre som skal ut for å fylle skap, kjøleskap og frysere.

 

Jeg tror jeg skal klare å pusle med litt småtterier i dag.. bare ta små ting av gangen. Noe er allerede gjort.  Jeg var veldig tidlig våken i dag nemlig. Antagelig blir det en liten hvil etter at brødet er ferdig stekt.

Sola skinner, og det kjentes deilig ut ute nå da jeg slapp ut Dino. En tur ut hadde vært veldig godt. Men jeg må hvile først.  Vil helst slippe unna en dag til lik den jeg hadde i går. 

Ønsker deg en fin dag😚

 

 

#trygd #dårligform #tomtihyllene

6 kommentarer
    1. for meg høres det rart ut med tomme hyller,vi var en tur på butikken lørdag og der var det nok av alle varer,og her hjemme har vi også det vi trenger,men nå sier jo dei att mat er det nok av på lager så tipper hyllene blir fyltopp igjen hi hi ,ha en fin dag da

      1. Tusen takk😚
        Jada …varer kommer. Jeg bare regner med en del kaos torsdag og fredag.
        Men nå fikk jeg handlet i går(onsdag) i stedet 😃
        Klem til deg😚

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg