To stk i samme hus med hanglende form er ikke bra.

Når to stk går hjemme og hangler samtidig skal det mye til å komme seg på beina igjen. Mannen syns tida begynner å bli lang før det blir særlig bedring, og jeg selv fungerer bare to-tre timer etter jeg har våknet.

De siste dagene har jeg hatt småfeber. Så etter at dagens første måltid og medesiner er inntatt har jeg gått inn for landing i sofaen. Der er det meste av tiden tilbragt foran tv-skjermen. Humøret daler kjapt da jeg skjønner at heller ikke denne dagen blir det noe ut av. Det går i sykdom og sykdomsprat…..slitsomt og negativt. En vond sirkel å komme ut av. Det er ikke bra for noen. Akkurat nå føler jeg vi bare drar hverandre ned.

Også er det jo det med alenetid da, som jeg er så avhengig av. Jeg får ikke tenkt meg ferdig, og kommet i gang med det jeg vil når jeg ikke er alene.

Nå tok mannen med seg bikkja avgårde ei stund, men i dag er det for sent. Feberen merkes og det blir ikke gjort mer for min del i dag.

Jeg laget ostesmørbrød til oss før jeg strandet under dyna igjen. Her blir jeg resten av kvelden.

Tomater fra hagen på noen av dem.

Jeg venter på symesterskapet på TV. Det er gøy å se hva de får til på ei kort stund.

Mitt prosjekt er ikke ferdig igjen etter at jeg måtte sprette opp et par sømmer og finne mer stoff. Jeg mistet en del av piffen da skjorta var ferdig sydd og jeg kunne prøve den på, bare for å oppdage at jeg syns den var alt for kort.

Da får jeg heller ikke kommet i gang med noe nytt prosjekt. Jeg skal gjøre den ferdig en gang til for å se om den kan bli brukandes først.   

Kos deg med kvelden😚 

10 kommentarer
    1. Åååå huff, jeg føler meg deg, og dere. Ikke kjekt når sykdom trekker i langdrag. Og som du sier, alenetiden er så viktig for å få gjort enkelte ting.
      Men du får i alle fall laget til noe godt å bite i, så det er jo en bra ting ♥
      Masse god bedring i alle fall ♥

    2. God bedring til dere begge! I morgen kanskje….blir en bra dag! Maten ser deilig ut, det er kjekt å ty til. Synes det smaker jeg altså.

    3. Nam, nam 😍 Det ostesmørbrødet så kjempegodt ut 😊

      Riktig god bedring ❤😊 Har selv vært forkjølt denne uken, men i dag er alt mye lettere. Heldigvis har jeg sluppet unna hoste som mange andre har.

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg