TIMER OG DAGER BARE FORSVINNER

I går gikk det meste av dagen med til søvn og sofa. Ikke snev av energi å oppdrive.

I dag har dagen gått til legebesøk pluss en liten tur innom hos min mor og sønnene mine. Vi ble ikke så lenge der. Jeg måtte hjem å spise. Hadde hoppet over frokost i tilfelle det skulle tas blodprøver.  Og det ble det tatt.

Nå har jeg ENDELIG skjønt at blodtrykket mitt faller ekstra etter et måltid. Så da er det aller best å spise hjemme, så jeg kan få lagt meg ned  med en gang etterpå. Jeg er ekstremt lei av å stort sett være i ei boble med med trykk i hode og ører, og alt for stort søvnbehov. Timene, dagene, ukene, månedene og årene går fra meg. Det er godt mulig at det ligger en depresjon under og murrer i tillegg. Den er visstnok energitappende etter det min forrige lege sa. Egentlig er det et ork bare det å skrive her.  Men tenkte jeg måtte gi et livstegn fra meg.  Den nye legen min vil at vi halverer enda mer på blodtrykksmedesinene. Jeg har to typer. Egentlig er det tre sa han. For den ene er det to typer i en. Cozaar Comp.  Nå skal Compen vekk, og jeg skal halvere dosen med den andre…betablokkeren.  Kanskje det vil få blodtrykket opp igjen noe. Og få bort noe av trettheten. Jeg håper jeg vil merke forskjell om ei lita stund.

Ha en fin kveld😙

10 kommentarer
    1. Takk for kommentaren på min blogg. Håper det nytter med endringen i medisineringen.
      God bedring.

    2. Godt å høre livstegn fra deg. Jeg har faktisk vært litt bekymra. Håper endring av medisinering vil hjelpe. Har du forresten sjekka blodsukkeret? Den trøtthet høres kjent ut, men kan jo ha mange forklaringer.

      1. Det ble tatt prøver av det også i går. Har ikke fått svar enda. Det er tatt med hver gang det er blitt tatt blodprøver tror jeg. Jeg regner ikke med at det er noe galt på de nå heller.
        Får håpe det hjelper med enda lavere doser av blodtrykksmedesinene.

    3. Fffff, det er noe styr når man er avhengig av medisiner. Men må man, så må man! Håper du får bedre dager utover høsten, at formen kommer seg!

    4. Ikke godt med slike dager. Håper de finner riktig dose på medisiner. Jeg holdt på en stund før jeg fikk blodtrykket stabilt jeg også, men det holder seg stort sett greit nå. Depresjon gjør en trøtt også tror jeg. Og det er ikke godt å ha det slik. Som deg så er det mange dager jeg ikke orker tanken på å blogge, men i dag fikk jeg til et innlegg.
      God bedring! Klem 🙂

      1. Så godt å høre fra deg igjen😀
        Sånne nededager med null energi og lite humør er tunge dager. Jeg håper at jeg snart får riktig dose med medesiner snart. Og jeg håper formen din blir stigende igjen også.
        Ønsker deg ei god helg😚

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg