TIMENE FLYR.

I dag har jeg vært litt i farta. Litt sånn “skal bare” før jeg gjør det jeg egentlig har på agendaen i dag.

Sengetøy er snart klart til å tas ut av maskinen. Skal henge det opp foran vedovnen med god varme i den andre stua. En kjapp tur i butikken er unnagjort. Et par telefonsamtaler er tatt. Har avtalt at jeg reiser nedover til Hokksund og min mor igjen på Søndag. Ny ved er båret inn. Frokost og medesiner er inntatt. Blomster er vannet. Ei lue jeg strikket i fjor vinter fant jeg her. Den var egentlig beregnet til meg selv. Men den ble for liten. Den er nå lagt ut for salg på Facebook. Kanskje noen har bruk for ei barnelue. La den ut for en 100-lapp, så får vi se om det blir noe respons.

Kjøp og salg gruppene på Facebook er forresten kjekke greier. Der er det mye fint å få tak i hvis man vil. Det er også blitt populært med bytte-grupper nå har jeg sett. På noen av dem er det bra aktivitet. Det er bra. Det kan være verdt å ta seg bryet med å legge ut, eller se etter ting og tang der. Det blir det mindre bruk og kast ut av. Miljøvennlig!

Nå skal jeg henge opp klesvask og ta dagens hvil, før jeg gjør noe mer. Kroppen sier i fra at det er på tide, med hjertebank så det holder.

Timene flyr, men jeg er faktisk ganske fornøyd med dagen så langt. Er jeg heldig klarer jeg å hente frem vaskebøtta etterpå og få litt godlukt i stua også.

Ha en fin fredag😚

8 kommentarer
    1. Artig om noen vil kjøpe lua, og om de kommer på døra og henter, får du kanskje se hvem som blir ny eier av lua også. 🙂 Høres ut som du har en driftig dag. Husk pauser!

      1. Ja . Det hadde vært gøy det😊
        Det blir en lang pause nå. Jeg “skulle bare” enda litt til😊 Fikset middagen klar og satte alt i ovnen. Så er den ferdig til jeg har slappet av ei god stund😃 Akkurat nå skjelver bena under meg, så det er mulig jeg har gjort det Jeg klarte for i dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg