Til de som lurer på hvor jeg ble av.

Jeg er absolutt ikke i form. Har stort sett sovet i ett siden søndag kveld.  Mannen min vekte meg halv 9 i dag for se hvordan formen min var før han måtte ut på noen ærender. Jeg er svimmel, har dotter i ørene  og klarer ikke å være våken. All energien min ble dratt ut av meg da jeg var nede hos min mor på søndag. Men jeg kom meg hjem tidlig på kvelden. Fikk gjort ferdig ertesuppa som mannen hadde passet på mens jeg var avgårde.  Spiste den og etter det var det slutt. Siden har jeg rett og slett sovet. Har ikke orket å lese engang. Nå begynner jeg å bli litt redd, så hvis jeg ikke er bedre i morgen tror jeg at jeg får ta en tur til legen.

Nå klarte jeg i det minste å få til et lite innlegg her. Og jeg skal se om jeg klarer å lese før jeg sovner igjen. Hjertet banker for hardt, og jeg kan ikke skjønne hvorfor jeg er så innmari svimmel og trøtt. 

Hilsen “dårlig form”

 

 

#psykiskhelse #dårligform #svimmel #trøtt

16 kommentarer

Siste innlegg