Tidligere våken.

Etter at jeg begynte med cpapen er jeg tidligere oppe enn jeg var før.

Det er da noe, selv om jeg fortsatt blir like trøtt når jeg har vært våken sånn ca 3 timer, og da endelig spiser frokost. Som nå. Jeg har nettopp spist frokost, og  Esther har fått sin mat også.

En vaskemaskin er satt i gang. Strømmen er billigst denne timen i dag. Derfor fikk denne vente til klokka 12.

Jeg tror jeg blir nødt til å innvilge meg en siesta mens den gjør jobben sin. Om jeg ikke sovner så kan jeg ihvertfall lese ei stund. Så får jeg finne ut etterpå hva resten av dagen bringer.

Ha en fin lørdag ♥ 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg