TIDLIG VÅKEN

I dag lurte mannen på hva i all verden som foregikk da jeg kom ferdig dusja ned på kjøkkenet litt over halv 7. Jeg var egentlig like overraska sjøl. Det er ikke normalt til meg å være.

Jeg har allerede fått unnagjort noe småtterier. Bl.a har jeg matet surdeigstarteren min som står i kjøleskapet.  Og da jeg måtte ta bort noe av den uansett, så matet jeg noe av det jeg tok bort også, og satte klart på benken til i kveld. Da skal den være klar til å brukes til å sette en deig.

 

Sola skinner og det er grønt og fint ute.

Så mye finere enn det hvite som har vært i månedsvis. Det hvite er fint det også, men ikke på denne årstida.

Staudene kommer fint. Fortsatt er de også grønne. Men her kommer det fine lilla og rosa farger etterhvert. 

 

Jeg luket ikke bort disse her da jeg ordnet i bedet mitt. De er jo så fine, og de er det eneste som finnes med annen farge enn grønn akkurat nå.

 

Nå kjennes det ut som jeg må ta en tidlig siesta.  Det gjør ingenting. Jeg er fint i rute i dag. Kan hende syr jeg ferdig en overdel jeg begynte på i vinter en gang. Jeg var oppe på syrommet og tok en titt på den i går. Og da bestemte jeg meg for hvordan ermene skulle bli.  Det er dét det har stått på. 

Ha en fin dag da😚

3 kommentarer
    1. godt å stå opp tidlig også da :=) ja nå vil vi ha grønne enger og fargerike blomster,men hos oss skal vi har snø iallefall et par dager til ,men men den tiner bort like fort,men surt er det,det må jeg innrømme

    2. Jeg er veldig tidlig våken selv. Alltid kl 6 eller før. Får mye ut av dagen da 🙂 Du fikk gjort mye du også skjønner jeg 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg