TIDLIG VÅKEN OG I GANG

Reklame |

Jeg har sovet godt i natt. Og våknet litt for tidlig til meg å være. Rundt 7!! Da jeg la meg i går kveld lå jeg og planla en veldig forsiktig “ting å gjøre” -liste til i dag.  Det gjelder å ikke ta seg vann over hodet. 

Et av punktene er å strikke ferdig arm nr 2 på barnegenseren. Den skal ut for salg da den blir ferdig. Har ikke så små barn eller barnebarn lenger. 

Og her at det gått unna i dag. Mens jeg har sett på God morgen Norge, noe jeg som regel aldri rekke få meg , er armen nesten ferdig. Det vokser i strikkenettet mitt😃 

 

Et punkt til er å bære den sammenpakkede julepynten opp i 2.etg og få den på plass der den skal være frem til neste jul….ja, det går tregt her.

Nå skal jeg gjøre et seriøst forsøk på å gjøre en ting eller fler hver dag. Helst noe i tillegg til den daglige oppvasken, middagen og den nesten daglige klesvasken. Siste punkt i dag er derfor å sette opp en overkommelig plan for resten av uka😊

Jeg skal Ikke sette opp mye. Blir bare så innmari skuffa hvis jeg ramler av lasset. Det er bedre å bli gledelig overasket hvis jeg får til mer enn det som er satt på lista😉

Sola er utenfor vinduene i dag. Det må være et godt tegn 😃

Ønsker alle en fin dag….med eller uten lister og oppgaver 😚

Ps. Det positive skal fortsatt gå foran alt det negative!!

 

monairens

8 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg