Tidlig våken og foreløpig i tenkeboksen.

Klokka 7 våknet jeg i dag. Ser på God morgen Norge på TV, og prøver å finne ut om jeg skal gå løs på et stoff som ligger ferdig vasket og klart til bruk.

Dette blir mest sannsynlig en topp/bluse til meg selv. Det har ligget klart i flere dager nå, men jeg får ikke helt bestemt meg for hvordan toppen skal bli. Stoffet er veldig tynt og langtfra fast, så jeg gruer for å både klippe og sy i det. 

Jeg har en idé på topp/bluse , og det spørs om jeg ikke bare må gå for den. Ellers blir det bare liggende her i dagevis til. Strikke litt må jeg også.

Jeg har ikke så store planer utenom det i dag. Bare litt småpusling med andre ting etter som det passer seg i løpet av dagen. 

Ut skal jeg i hvertfall ikke . Det et ÷18,9 iskalde grader. Da gjelder det å kose seg inne, og fyre i ovnen.

Kos deg mad dagen du også😚

14 kommentarer

Siste innlegg