TIDLIG KVELD MED BOK ELLER TV

Jeg kom i mål med det lille jeg skulle gjøre i dag.

Mannen kom hjem og fikk liv i den døde klipperen. Etter en lang pause inne kom jeg meg ut og klippet hele den delen jeg skulle, på en gang. Jeg tror det tok bortimot en time. 

Jeg har ikke turt å spise før nå i kveld. Og da var jeg sulten med stor S. 4 skiver gikk ned på høykant. Nå er det bare å håpe på at det holder seg der skal over natta.

Hele klesvaska er på plass i skapet. Pluss litt til som ikke hadde kommet så langt. Planter er vanna, gressklipper parkert, jeg er nydusja og har krabbet fornøyd og sliten under dyna. Her ble det tidlig kveld. 

( bilde fra fisketuren med gutta boys på torsdag😁)

 

Ha ei god natt😚

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg