Tidlig kveld i heimen.

Jeg er hjemme igjen for lengst. Var innom butikken en liten tur på vei hjem. Så etter å ha dratt med meg alt pikkpakket inn og satt i gang vaskemaskinen med kjolestoffet havnet jeg ei god stund under dyna. Null energi igjen.

Jeg har i hvertfall klart å henge opp stoffet til tørk. Og jeg har fått i meg mat et par ganger. Nå er jeg virkelig bare klar for å ta natta. Ser litt på tv til jeg sovner.

I morgen håper jeg at jeg skal komme i gang med å stryke og se hvordan mønsterdelene passer på stoffet.

Det var mye smalere bredde på det enn jeg trodde. Håper jeg får det til alikevel.

Ha en god natt😚

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg