TIDLIG EN SØNDAGS MORGEN

Snakk om å være tidlig i vigør a gitt😊 Jeg har vært oppe siden klokka 5 !!!!!

Skulle egentlig bare opp på toaletten en tur. Men mannen var allerede oppe og i gang med kaffetrakteren. Tenkte jeg kunne ta en kopp sammen med han, før jeg gjemte meg under dyna igjen.   

Så begynte plutselig …skal bare… mens jeg venta på kaffen. Først ble det rene i oppvaskmaskinen putta i skuffer og skap. Så ble den fylt opp på nytt med middagsoppvaska fra i går.  Og nå står det også skinnende rent i maskinen😊

En kaffekopp ble inntatt og så “skulle jeg bare” sette på en vaskemaskin. Der var det plass til noe av sengetøyet, så da ble putene filleristet og lagt ut til lufting .

 

Nå har vi satt oss ut begge 2. ( eller alle 3 da) Dino har fått frokosten sin ute og er fornøyd. Sitter under varmelampa, det er ikke så varmt akkurat. Men deilig, stille og fredelig.

Har tusla en tur rundt for å se over noen av plantene mine også. De som blomstrer.

 

 

Herlig! Nå skal jeg lage frokost, så skal henge opp klærne og så skal jeg krype under dyna igjen. Lese litt, og håpe på en blund. Jeg skal nemlig til min mor i dag. Og er det greit å kunne holde seg våken mens jeg er der😊

Ha en fin søndag😊

#farger #blomster #planter #tidligoppe

 

6 kommentarer
    1. Herlig start på dagen det der ♥ Og nydelig å kunne sitte ute og nyte blomster og fine omgivelser 🙂
      Håper du får deg en blund, og kos deg resten av dagen også ♥

    2. Kjempeflink du er da, men jeg har vært lat denne søndagsmorgenen 🙂 En ting er i hvert fall sikkert, og det er at ikke noe er som en stille morgen med en god kopp kaffe, og bare lytte til lydene rundt og omgivelsene 🙂

      Ønsker deg en kjempefin søndag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    3. Tusen takk for alt du har skrevet om boken min. Jeg har vært inne og lest i dag. Det er så utfordrende å lage en ny roman, så jeg klarer ikke lese så mange andre blogger i denne prosessen, så jeg har ikke fulgt helt med på alle dere andre som blogg.

      Jeg kommer sterkete tilbake.

      Klem

      1. Selvfølgelig må jeg skrive om boken din😊 Det har vært sterk kost å lese den. Ble ferdig med den i går. Du er et utrolig sterkt menneske som har klart deg igjennom alle disse årene.
        Stor klem til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg