Tid for å strikke med ull i stedet for bomull?

Jeg syns det virker som høsten allerede er her. Det er jeg ikke klar for i det hele tatt. Høsten er forsåvidt fin, men jeg hater vinteren og kulda som kommer etter den. Det blir bare værre for vært år som går. Skal man tenkte på å emigrere til et mildere klima tro??

I dag har jeg funnet frem en pose med ullgarn. Det ser ikke ut som jeg har sjans til å få ferdig sommertoppen jeg hekler på før sommeren er over for godt. Jeg kan nok like gjerne begynne på sokkestrikk eller noe annet i ull. 

Jeg får se hva jeg finner på av dette garnet.

Jeg tenkte jeg skulle jobbe videre med veden i dag, så mens jeg holder på med det har jeg god tid til å tenke ut noe lurt. 

Eldstesønnen min har bursdag i dag. Vi får feire en annen dag. Jeg tror han er på campingen sammen med yngstesønnen for å fiske mer ørret. Jeg skal ringe han nå.

Ha en fin lørdag😚

 

8 kommentarer
    1. Liker di ulike årstidene..men tar gjerne litt mer sommer før høsten setter inn .. Kjekt med noe som varmer når det blir kaldere.. jeg strikker ikke lenger pga vond nakke.. men husker jo at det var koselig å ha et håndarbeide.. Gratulerer med sønnen og god helg videre <3

      1. Skulle gjerne hatt litt mer sommer jeg også.
        Det er synd du ikke kan drive med håndarbeide lenger😐
        Takk for gratulasjonen, og fortsatt god helg til deg også😚

    2. Om sommeren strikker eller hekler jeg nesten ikke i det hele tatt, men på høsten og vinteren kommer håndarbeidet fram ja.

      Det skal bli kjempemoro å se hva du skal lage 😊

      Kjempefine farger 😊

      Ønsker deg en kjempefin lørdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Da er det snart tid for håndarbeid på deg også😊
        Har ikke bestemt meg for hva ullgarnet blir til ennå. Det ble litt mer hekling på meg i dag😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg