The Voice og grandiosa

Her ble det litt av en mandagsmiddag.

Grandiosa og cola faktisk. Det er ikke ofte skal jeg love dere, men i og med at ingen av oss er helt i slaget smakte det greit. Tror jammen jeg klarer et par biter til før det blir natta på meg.

I kveld så vi på The Voice på tv. Og med nye høytalere koblet til ble det litt annerledes lyd. Det er jammen utrolig mange flinke sangere der ute i Norges land. Da den ene dama sang fikk vi grøsninger og ståpels her begge to. Helt utrolig til stemme hun hadde.

Nå skal jeg prøve og  huske hvilken dager dette programmet går.  Vil gjerne ha med meg fortsettelsen på dette. Spennende å følge dem alle hele veien.

Ha en god natt.

#thevoice #grandiosa #tvmat #juksemat

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg