TE SOM HAR REDDET MEG FRA BRONKITT

Nå i disse forkjølelsetider vil jeg anbefale en te som faktisk har reddet meg unna bronkitt et par ganger. 

 

Den er kokt på :

Hvitløksfedd delt i biter

Revet ingefær 

saft fra sitron 

og honning

Det er en stund siden jeg kokte den sist. Den må smakes til mens du koker den , ha i mer av det du vil til den smaker best mulig for deg.

Mener jeg brukte ca 7 dl vann, 2-3 hvitløksfedd, ca 2 cm av en fersk ingefær, saft av en halv sitron og 1/2 dl honning.

Det er bare å prøve seg frem.  Sil av tevannet og drikk den varm eller kald. 

Jeg drakk en nykokt kopp, og resten helte jeg over på ei flaske og hadde i kjøleskapet .

Det var ikke den beste teen jeg hadde smakt, men jeg fikk i meg en kopp på morgen og kveld 2- 3 dager. Og bronkitten jeg kjente var på vei brøt aldri ut.

 

#te #bronkitt #forkjølelse #ingefær #sitron #honning  hvitløk  #temotførkjølelse

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg