TAR MED MEG BRØD OG DRAR BORT

I går bråbestemte jeg meg. Jeg hadde laget deigen til eget brød, og mens det sto til heving ringte jeg min mor og sa at jeg kom på overnatting fra dagen etter. Altså i dag.

Brødet blir med på tur.

I morgen er butikkene åpne igjen så jeg har mulighet til å kjøpe meg noe som passer dietten min. Ikke helt enkelt dette, men det er da mye jeg fortsatt kan spise.

Jeg har en pose til i skapet med melblanding jeg kan bruke.  Kanskje den også blir med. Den er til pizzadeig. Det kunne vi kosa oss med i kveld.

Tar jeg med litt av det jeg har i kjøleskapet og mixer med noe av det hun har i sitt kjøleskap, bør det bli en pizza ut av det. Må bare satse på at hun har ost. Det har nemlig ikke jeg, og uten det blir det en stusselig pizza.

Jeg er ferdig dusja og begynner bli delvis klar til å reise. Må bare pakke med meg litt ekstra.  Jeg har legetime der nede på onsdag. Så da blir jeg der til da. Vi har nok noe å se på av tv-opptak, og strikketøyet blir også med.

Ha en fin dag da 😚

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg