Tar fortsatt en dag av gangen.

I går formiddag satt jeg ei stund ute i sola med kaffekoppen. Det var deilig selv om hodet har mye å jobbe med om dagen. Men som sagt, jeg går for én dag av gangen. Prøver å få til litt fornuftig hver dag.

I går fikk jeg til en god og lang dusj, en klesvask, og noe annet småtteri. Litt og litt, så blir det nok bra til slutt.

Sola skinner i dag også. Jeg dro en tur nedover til Hokksund igjen. Det er mulig min mor må enda en tur til øyelegen. I hvertfall skal vi ringe ned å høre hva de mener. Hun ser nesten ingenting på øyet som ble operert for grå stær for ei stund siden.

Jeg skrev tidligere at hun hadde fått regnbuehinnebetennesle etter operasjonen. Hun drypper øyet mange ganger om dagen og har på salve om natta, men det blir liksom ingen bedring. De siste to dagene syns hun synet er enda dårligere. Hun klarer ikke å lese teksten på tv, og resten er for det meste tåkete.

Vi skal se om vi klarer å få til en liten tur rundt på feltet her i dag hvis vi ikke må nedover til Drammen for å sjekke øyet. Vi bør vel benytte de soldagene som er.

Det gjør hønene her ser det ut til.

 

Matlysten min er på bunnen fortsatt. Men magen er i det minste litt roligere så den kommer seg nok etterhvert. Uten mat og drikke duger helten ikke…som kjent. 

Ønsker deg en fin dag😚

 

 

4 kommentarer
      1. Det er sønnen og svigerdatteren min som har høns her i hagen til min mor😊
        Egg er godt ja, og lettvint når man kan plukke dem inn selv 😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg