Tar det piano i dag.

Det er varmt! VELDIG varmt! Jeg orker rett og slett ikke å jobbe med noe ute i sola før kvelden kommer. Har ikke engang høstet inn det jeg skal ha til syltetøykoking enda. Jeg har prøvd å gjemme meg i skyggen i hele dag.

Akkurat nå la jeg meg på magen ute på plenen, med sola på kroppen og hodet i skyggen av et tre. Tenkte jeg skulle prøve å få litt farge bak mens jeg ligger her.

Det er første gang i år jeg legger meg i sola. Holder nok ikke ut dette så lenge kjenner jeģ. Jeg skal rett inn i en kjølig dusj etterpå.

For å ha noe å henge fingrene i mens jeg slapper av i skyggen fant jeg frem bomullsgarnet jeg kjøpte for litt siden. Egentlig var det tenkt til å brukes til en hekleduk. Men nå har jeg lagt opp til en topp til meg selv i stedet. 

Aner ikke hvordan den blir. Den skal bli til etterhvert som jeg hekler. Får bruke fri fantasi. 

Jeg hadde mest lyst til å begynne på kofta jeg skal strikke, men jeg tenke det ble varmt å sitte med ullgarn ute ei stund fremover. Vi må jo håpe på sommervarme lenge enda. Så varmt som det er nå er det nesten like umulig å jobbe med bomullsgarn ute. Er jo helt svett i henda. Men noe må jeg holde på med da jeg sitter stille.  Vi får se da….om det blir en topp på meg i løpet av sommeren.

Fortsatt god helg😚

 

8 kommentarer
    1. Jeg måtte inn og legge meg i dag, ikke så mye pga varmen, men lyset. 😉 Her blåste det friskt, så det var nesten godt å sitte i sola i dag. I går derimot ble det for varmt. 🙂 Blir spennende å se den toppen. 😀

      1. Det var bare godt når det kom litt vind såvidt det var innimellom her i dag😊
        Er spent på om jeg i det hele tatt får hekla ferdig toppen i løpet av sommeren jeg😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg