TANKENE BULDRER INN.

Å prøve å sove da det er natt kan være vanskelig . I natt ble klokka 4-halv 5 før jeg endelig sovna . Og da er dagen i dag ødelagt .

Hodet mitt spinner ofte både hit og dit og overalt. Men det er akkurat som det dobler seg da jeg skal prøve å sove. Det flyr i 100 km/t fra det ene til det andre. Hele tiden noe nytt.  – Var det i dag min mor hadde time på sykehuset ? – Det var noe jeg skulle  ordne med forsikring . – Hvordan skal jeg klare å komme meg opp til jobb på torsdag? Når jeg ikke får sove denne natta heller. – Jeg må huske å vaske hundeteppene . -Jeg må ta bilder til Foto-Utfordringen. Jeg fant foresten ut noe nytt på kameraet mitt, og det var gøy 😊 – Jeg er nødt til å finne frem vaskebøtta i morgen.  -Jeg må få vasket sengeklærne . – Når skal jeg få skrevet litt til på “boka” mi?  Litt planer om hva som skal skje i den ble lagt – Kanskje jeg skulle finne ei ny bok å lese? – Jeg har jo lovt meg selv å gå tur de dagene jeg ikke er på jobb. Men har jeg gjort det? NEI. -Det skal bli lasagne til middag i morgen. Finne på oppskrift selv.  -Jeg må få mannen min til å hjelpe meg å vaske lengst inn under trappa i gangen.  Jeg kommer ikke ned på knærne til å krabbe under der. -Datteren min har bursdag. -Hva skal jeg finne på å kjøpe til henne? – Jeg har jo en hals liggende her som ikke er strikka ferdig. Og en genser jeg skulle festa trådene på. – Hva skal jeg sy av de stoffene jeg har liggende? Jeg budre sydd meg en genser ihvertfall. Eller topp??

Sånn har det buldra rundt i hodet i natt. Det er slitsomt, og i dag er jeg ikke i humør. Natta har ødelagt alt av det jeg skulle gjort i dag. Og sånn pleier det å være. Alle planer blir bare til planer. Er jeg heldig får jeg gjort en bitteliten brøkdel av hva jeg hadde tenkt.

Nå er jo ikke dagen slutt enda, så jeg skal ihvertfall få laget middag i løpet av dagen . Og hundeteppene er klare til å henges opp.

Ha en fortsatt fin dag.

 

#tankespinn #hodekjør #bipolar #sliten #trøtt #fårikkesove

 

8 kommentarer
    1. Uff. Hørtes kjent ut. Etter noen fine dag her, er jeg tilbake i zombieland. Lykke til med alt du måtte finne på å gjøre. Jeg har ikke tenkt å gjøre en dritt i dag .. heller ..

      1. Takk. Sliter meg gjennom middags-laging. Nå står den i ovnen ihvertfall. Bomull i hodet og zoombie i dag jeg også.
        Det er nesten godt å høre at det ikke bare er meg som ikke får gjort en drit.
        Kos deg med å gjøre ingenting i dag😊

    2. Kjenner til det med dårlig søvn. Søvn er jo så viktig, oppgaver blir “blytunge” med søvnmanko.. Så fint du fant ut noe nytt på kameraet da… Håper kvelden din blir ok i alle fall <3<3

    3. Ikke noe trøst for deg kanskje, men sånn syntes jeg nesten det hver gang jeg legger meg… Heldigvis for mitt vedkommende sovnet jeg tidlig i natt, så denne dagen har ikke vært så ille den. Får håpe du får en ordentlig god natt søvn denne natten 😊

      1. Jeg skjønner det er mange som har søvnproblemer her inne ja. Det er kjedelig altså😐 Har fått ca 5 timer i natt. Og har klart å våkne til vekkeklokka i dag. Ha en fin dag😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg