SYR, STRIKKER OG HEKLER

I år har jeg strikket en del sokker og luer, sydd klær til både mannen og meg selv. Egentlig mest til meg selv i år når jeg tenker meg om. Mannen har bare fått ei pysjbukse han tror jeg. Denne:

 

Mens jeg har fått i hvertfall 2 gensere.

 

Begge har fått strikkesokker.

 

 

Mannen har fått lue.

 

Og her er antrekket jeg endte med å ha på meg julaften. Dette skjørtet og toppen ble sydd året før. Og her var det ikke så mye å velge i i klesskapet i år.  Ikke noe som passer i hvert fall. Jeg fant ikke den hvite boleroen min som jeg tenkte å ha utenpå, men derimot fant jeg dette sjalet jeg heklet for noen år siden. Og nesten ikke har brukt. Det passet nesten bedre enn boleroen😊 Jeg fant et stort turkis kjede også som passet perfekt til.  Men det klarte jeg å ødelegge låsen på da jeg skulle ta det på meg. Da hang lurpen ei lita stund altså. Og jeg måtte bare dra uten stæsj. 

Og sånn ble det. Her synes det vist ekstra godt på beinet mitt at jeg hadde gips i ca 10-11 uker for 6 år siden. Skavanker og lyter dukker opp etter som årene går. Men det får man la være å klage over. Det er bare et bevis på at man har levd ei stund. Og det er da godt gjort.

Jeg hadde kjøpt stoffer for å sy nytt skjørt og topp til julebordet og jula i år. Men det ble ikke hverken klær eller julebord pga den hersens ustabile formen jeg har hatt i lange tider. Nå vipper vi snart over til enda et nytt år. Så får vi se hva det bringer av egenproduserte klær her i huset. 

Ha en fin kveld😚

3 kommentarer
    1. du har jammen laget mye fint til deg og din mann ,kjekt da å lage noe selv,den gule genseren var en skikkelig glagenser,herlig farge :=) ja vi får håpe helsa blir litt bedre i det nye året,vi får jobbe mot det :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg