SYNS JEG ER I RUTE I DAG

Jeg ble vekket av Dino ved 9 tida. Da måtte han ut. Han spant på de store vinduene til terrassen, så det var nummeret før han gikk tvers igjennom. Det var bare å hive seg opp og få han ut.

Mannen har reist tidlig avgårde for å fikse noe på ei hytte. Har ikke peiling på når han dukker opp igjen. Men jeg har i hvert fall planlagt middagen, så han bare kan ringe da han begynner å bli ferdig for dagen. Da begynner jeg å svinge kjelene med en gang. Så er maten klar til han kommer.

Da jeg først var ute av dyna samlet jeg sammen nok til å få fylt en vaskemaskin. Den er ferdig hvert øyeblikk. Så ringte jeg ei venninne og skravlet ei stund, mens jeg tok kaffen min. Vi ble enige om at jeg skulle prøve alt jeg kunne å bli med på den årlige hytteturen med noen av jentene  på jobben. Og det skal jeg virkelig. Det blir mye moro, en drikkelek…pakkeleken er fast innslag. God mat, avslapning og endelig tid til å prate. Blir det for mye styr for meg har jeg mulighet til å legge meg nedpå ei stund og koble ut med ei bok eller bare lukke øynene  litt. 

Jeg har fått i meg frokosten alt og nå sitter jeg her å skriver blogg. Dino har fått sin frokost også. I dag ble det brød med leverpostei på han. Det var han ikke lei seg for. Siste rest med tørrfor gikk i går kveld. Her ligger en storfornøyd og mett gutt.

Han har tydeligvis prøvd seg på vannkanna mi til dessert ser jeg..hmfr. Jeg har vanna en blomst som henger ute under tak. Det er nok det han har sett. Mr Hjelpsom er rask på labben da. Men nå sover ulven i fåreklær😊

Som vanlig er det 100 ting jeg skulle gjort her, men jeg har tenkt ut et par ting som jeg ihvertfall skal gjøre, og resten blir som det blir. Nå skal jeg først og fremst henge ut klesvaska og strikke noen runder.

Ha en fin mandag der ute😚

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg