SYK

Her ble det brått stille. Jeg ser at siste innlegg var på torsdag… med noen fine planer. Jeg kom nesten i mål med dem. Magetrøbbel gjorde at bl.a middagen ble droppa. Men fredag ble middagsmenyen laget, til stor glede for mannen. Makaronigrateng. Den oppskriften måtte også lagres fikk jeg beskjed om, jeg kommer med den i et senere innlegg. Nå vil jeg bare få ut dette innlegget så dere vet at jeg lever 😁.

Sokkeparet mitt ble også ferdig på fredag . Så nå har både mannen og jeg hvert vårt restepar. Og garnhaugen ble bittelitt mindre😊

Satt å tvang meg til å feste alle trådene og hadde veldig lyst til å begynne på lua til mannen. Men formen var liksom ikke helt på topp selv om magen kjentes bedre . Det begynte å hakke for synet mitt igjen. Men jeg tenkte at nå kan det jo ikke være blodtrykket.

Det var det nok heller ikke. Med den lave pulsen jeg går med nå regner jeg med at blodtrykket også holder seg der det skal.

Men det var derimot feber på gang. Så siden fredag kveld har jeg ligget med hoste, forkjølelse og feber. Ble tydeligvis smittet av besøket vi hadde på tirsdag. De var temmelig sylta begge 2 da vi var på gokart-banen. 

Det har gått i lesing og soving om hverandre. Klart å lese noen sider og så våknet så vidt når boka ramlet ut av hendene mine. Om att og om att og omattatt… Men i natt har jeg svetta ut det meste av feberen tror jeg. Det kjennes sånn ut foreløpig. Har orka å sitte litt ute med mannen og en kaffekopp.  Fått i meg frokost og alle medisiner, og nå har jeg krabbet under dyna igjen. Jeg bare GLEDER meg til å begynne å fungere noen timer om dagen igjen snart!!

Denne serien var jeg å hentet her en dag.

Kjøpte den på Finn.no , så jeg har nok å lese på om ikke annet, det er 12 bøker i serien, men jeg har lyst til å finne på noe annet snart. Til og med strikkepinnene og garnet har jeg bare orket å sett på et par ganger i løpet av helga, bare for å legge det bort igjen med en gang.

Nå håper jeg bedringen er på vei. Og at formen stiger i rasende fart😃

Ha en fin og frisk mandag❤

 

#sommerforkjølesle #feber #norskeserier #restegarn

 

6 kommentarer
    1. Har savnet deg, tenkte dere kanskje hadde tatt dere en tur på ferie. Men så var du blitt syk da. Uff….God bedring og klem til deg. Så får vi håpe det går mange skritt fremover nå 🙂

      1. Så koselig å høre at jeg er savnet da…tusen takk😚 Jeg håper formen blir bedre utover i uka. I dag har jeg sittet litt ute😊 Det er bedre enn bare lesing og soving i hvert fall 😊
        Ha en fin kveld😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg