SYK SØNDAG

Formen begynte å streike på lørdag, men jeg klarte å komme gjennom lørdagen ganske fornøyd.

I går hadde jeg ikke sjans til å gjøre noe som helst. Jeg sov som en stein natt til i går. Var såvidt oppe en gang på morgenen og prøvde meg på en vannskvett. Vann bør man i det minste prøve å få i seg. Sovna som en dupp igjen og plutselig var klokka 14.30. 

Langt utpå ettermiddagen klarte jeg å holde boka å lese en del i det minste.

 

Hodet har vært helt ekkelt de 2 siste dagene.  Som en luftballong som svinger hit og dit .Vemmelig følelse. 

Mannen laget middag til oss tidlig på kvelden. Da klarte jeg å spise. Det var virkelig godt å få mat i magen. Jeg har sovet som en stein i natt også. Tror formen er på vei oppover. I alle fall har jeg klart å rydde oppvasken på kjøkkenet og satt i gang oppvaskmaskinen.  Her teller hver minste ting akkurat nå.

Ha en flott mandag😚

4 kommentarer
    1. Snill mann du har. God bedring.
      Trist når man ikke kan gjøre noe, men også bra at det ordner seg likevel når man ikke kan gjøre noe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg