SY NOE TIL MEG SELV I DAG ?

Jeg prøvde meg ute med en kaffekopp for å våkne i sta.  Har plundra med søvn i natt pga at jeg spiste alt for seint. Og alt for mye. Da går det ikke mer enn et par timer, så begynner jeg å hoste opp syre og noe av maten. Og kan bare glemme å prøve å sove. Hvor dum går det an å bli da?? Dette vet jeg jo. Attpå til er jeg tom for medisinen for dette. MÅ huske å hente på mandag!

Ja… altså jeg satt ute i blåsten, og prøvde og våkne. Brrr, det var langt fra det man kan kalle sommervarme der ute.

Vi skulle hatt besøk i dag. Det er jeg glad for ble utsatt. Ikke veldig våken jeg. Og det er nødt til å bli innedag. Nytter ikke å sitte lenge ute av gangen.

Jeg satt og funderte på om jeg kanskje skulle sy noe til meg selv i dag. Det eneste jeg har sydd i sommer er en shorts og en singlet.

 

 

Så jeg tok en kikk i skap og hyller. 

Stoffet som ligger på strykebrettet fant i skapet. Det hadde jeg glemt bort. Men da jeg så det husket jeg at jeg har vasket det. Altså er det klart til bruk.

Jeg holder på å lage meg en idé om hva det skal bli. Tror jammen jeg skal ta det ned til spisestuebordet å klippe ut mønsterdeler om ikke alt for lenge. Så får jeg se hvor langt jeg kommer i løpet av dagen. Spennende😃

Ha en fin lørdag😚

 

#hobby #syselv #hjemnesydd #søm #syglede

12 kommentarer
    1. Blir artig å se om du har vært kreativ da.. Fin topp og shorts her i allefall .. God helg videre og håper du sover godt til natta <3

    2. Så flink du er som syr klær. Jeg prøvde meg på å sy om armene på en bluse jeg har, og det gikk det, men om det be så fint? Nei. 😉 Tror også symaskin min ikke er helt god, for den snurper sammen undertråden hele tiden. 🙂 Eller så gjør jeg noe feil, og det er ingen overraskelse når det gjelder å sy. 😀 Spent på å se hva du syr av dette stoffet. 😉

    3. Spent på hva du skal sy da 🙂 Jeg syr ikke men jeg strikker og hekler. Nå holder jeg på med en tynn bomullsgenser. Turkis så klart 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg