Svett, svett.

Her er det varmt i dag. I hvertfall å sitte på terassen og styre med regninger. Det er 28,3 °C på skyggesida, som er på den andre sida av huset. Nå er regningene i boks, og jeg skal sette middag i ovnen.

Yngstemann og kameraten reiste avgårde til Tinn Ausbygd. Det betyr at jeg nå er hønsevakt til de kommer tilbake. Etterpå skal jeg ut å se om det ligger et par egg i hønsehuset.

Ørretene vi fikk av gutta i går spiste vi på loffeskiver til frokost. Jeg håper de kommer hjem med mer fisk.

Skulle vært ved et vann helt for meg selv og fått duppa meg i dag kjenner jeg. Ikke sitte under et kokvarmt partytelt-tak og gnu med regninger. 

 

Ha en fin sommerkveld ♥ 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg