SVART PÅ TV-SKJERMEN OGSÅ

Der forsvant signalene på tv’n midt i et program jeg så på. Og mannen har sovna så han får ikke hjelpa meg med å få snøen av parabolen. Da får det bli litt blogging og blogglesing da. 

Jeg hadde et lite lysglimt tidligere i dag, men plutselig datt jeg ned i mørke igjen.  Medisin er inntatt på ny, så kanskje det hjelper litt til morgendagen kommer.

Prata med min mor på telefonen i dag, og vi avtalte at vi skulle komme ned dit en tur på Lørdag.  Siden jeg har noen dager fri nå så håper jeg at jeg skal få til det.

Vi skal spise middag og kose oss. Det er nok jeg som må lage maten, men det er greit. Det er ei stund siden jeg var innom der sist.  

Som regel reiser jeg rett hjem etter jobb, selv om hun bor i nærheten.  Jeg er sliten etter en arbeidsdag, og vil bare fortest mulig hjem og finne sofaen.

Er jeg riktig heldig kan det hende begge sønnene mine vil spise sammen med oss på den dagen.  Det er sånt man aldri vet før dagen er der. Litt uforutsigbare kan man si.

Ha en god natt.

 

4 kommentarer
    1. Høres hyggelig ut med middag med mor. Det er slitsomt å gjøre noe etter jobben. Man vil bare hjemme og få på seg annet tøy og være fri… 😀
      Håper dagen er bedre i dag….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg