SUPER START PÅ DAGEN

Det jeg våknet til i dag var en telefon fra yngstesønnen. Han var jublende glad. Han og kjæresten hadde fått  leiligheten de kikket på for noen få dager siden. Så nå blir det flytting på dem den 1.desember. Det var i grunnen alt for tidlig han vekket meg. Det var dårlig med søvn her i natt også.  Men med den sprudlende glade gutten på tråden var det helt greit😊 Etter samtalen, og med en kaffekopp for hånden åpnet jeg siden til blogg.no på telefonen min, og det første jeg ser er at solliv hadde “bipolar” til overskrift i et innlegg.  Da ble jeg selvfølgelig veldig nysgjerrig og gikk inn på siden hennes med en gang. Jeg følger bloggen hennes uansett, men ble ekstra nysgjerrig på hva dette gjaldt. Nå har vi her inne bestemt oss for å fremsnakke hverandre. Mye bedre det enn baksnakking 😊 Og tror du ikke det var meg selv det gjaldt! Det var nettopp derfor overskriften hennes var “bipolar” i dag. Hun har skrevet så pent om meg at jeg ble helt satt ut❤. Tusen takk solliv😊.

Og hun har tilogmed funnet en god beskrivelse på diagnosen jeg har. Den har hun delt i en link i innlegget sitt. Det syns jeg var veldig fint. Det er ikke alle som vet hva det er. Du kan lese innlegget hennes ved å trykke HER. Jeg vil anbefale dere som ikke følger solliv og hennes blogg og ta en titt inn i hennes verden. Hun er helt rå på å komme seg ut på tur hver eneste dag. Uansett vær er hun ute og går.  Gjerne med ei god nistepakke på lur. Hun knipser flotte bilder fra turene sine. Og nå har hun også begynt “gåskolen”, for å få oss som ikke er så flinke til akkurat dette ut av sofaen.  Jeg skal innrømne at jeg ikke har kommet så langt som til dag 1 der ennå. Men mye av grunnen til det er den forbaska hodepinen som har satt seg fast hos meg. Heldigvis har jeg legetime på fredag.  Så får hun se på blodtrykket mitt igjen. Skjekket det hos datteren min i går. Og det er fortsatt for høyt, selv med en god dose medesin. Jeg får begynne fra dag 1 på gåskolen når hodepinen er borte. Er ikke du heller god på å komme deg ut? Les bloggen til solliv!!  Der får du inspirasjon. Det er ikke bare turer hun skriver om. Det er også litt om hvordan hverdagen er med nedsatt hørsel. Ikke bare – bare det heller.

 

Midt på dagen i dag har jeg endelig vært hos frisøren.  Det var godt det! Her er et bilde fra før jeg dro. 

I neste innlegg skal dere få se både før- og etterbilder. Nå trenger jeg å hvile hodet. Men først skal jeg lage en rask middag.

Håper du har en fin dag😊

 

 

 

 

1 kommentar
    1. Koselig og takk tilbake <3 Alle trenger noen gode ord i disse tider. Jeg mener det. Du har en flott blogg. Går inn på den flere ganger om dagen. Den er ekte, aldri kjedelig å lese! 🙂 klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg