STRIKKING OG HÅRFARGING

I dag må strikkelue og hårfarge gå foran alt annet. Sopp får være sopp og resten av hagebæra ble jeg ferdig med i går😊

Jeg har fortsatt 2 luer på bestilling, så nå må det prioriteres! 

Dino har vært våken før meg i dag, og da han vekket meg, så det ut som det hadde vært snøstorm i stua. En dorull var blitt til tusenvis av bittesmå biter. Han var skikkelig snurt fordi far hadde reist avgårde uten han. Tenk at det er mulig liksom , og attpåtil så sover mor…hææ!!!  HEVN!!! 

Her er rakkeren! Pøbel med stor P.  Nå måtte vi gå inn også, fordi han har lagt sin elsk på et par busker han rekker bort til med båndet sitt. Det er antageligvis fugler som holder til inne i dem. Og han er ivrig på fuglemøkka. Han får stå å furte i et kortere bånd etterpå. Nå skal jeg ha fargen i håret mitt, så kanskje jeg ligner på et menneske og ikke en grevling i løpet av dagen. Det kan jo bli bra😁

Ha en fin torsdag der ute❤

 

#dino #finskstøver #harehund #hundeliv

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg