Strikking i dag.

For det meste har det gått i strikking i dag. Jeg er godt i gang med det siste sokkeparet jeg har renkt til å strikke denne vinteren. Et par til mannen.  Det ser ut til å bli påskesokker. Jeg kjøpte jo en gul farge litt på måfå som jeg skulle bruke sammen med resten av det grønne jeg har igjen. Og sånn blir denne fargekombinasjonen. 

Nå skal jeg strikke videre med bare grønt til jeg kommer til tuppen. Den skal bli gul.

Yngstemann fikk med seg sitt sokkepar i går kveld. Da var det endelig ferdig. Her er siste bilde jeg tok av det.

Grønnfargen er tydeligere her. Jeg regnet med at gult og grønt kom til å gå litt i ett. Men her har nok lyset noe å si også. Det øverste bildet er tatt i lampelys nå. Det andre i dagslys. Uansett….akkurat like gode og varme blir de.

Kos deg med kvelden😚

 

#farger #strikkesokker #gultoggrønt

 

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg