Strikker sitteunderlag nå.

Siden jeg begynte å gå igjennom alt garn og påbegynte strikke/hekleprosjeker etter flyttingen har jeg strikket ferdig en tupp som sto igjen på et sokkepar til “mannen” , et halvstrikket pannebånd er ferdig og tatt i bruk, fronten på en sofapute er heklet, men har ikke  festet tråder på den, og jeg har strikket 2 nye sokkepar til meg selv.

Nå har jeg begynt på et sitteunderlag som skal toves etterhvert. 

Sitteunderlag er kjekt å ha. Jeg tror det jeg hadde ligger igjen oppe i Sigdal.

Det er godt å få brukt noe av alt garnet jeg har her. Forhåpentligvis klarer jeg å få alt ned i én plastkasse til slutt. Det er ikke større plass her annet enn at jeg må ha alt jeg setter bort  sortert i plaskasser, og merke de godt.

I dag skal jeg rydde bort jula og prøve å få alt i én kasse av det også.

Nå er det frokosttid sier magen min.

ØNSKER DEG EN FIN NY UKE ♥ 

 

6 kommentarer
    1. Veldig greit å bli ferdig med ting som har blitt liggende. Jeg har igjen et grønt heklet teppe og et grønt strikket teppe, men først skal jeg bli ferdig med sjalet jeg holder på med. Har ikke fått strikket så mye de siste dagene, men i dag skal jeg sette meg ned noen timer med det. Ønsker deg en fortsatt fin mandag, klem 🤗

      1. Ja det er godt å bli helt ferdig med prosjektene man har. Jeg er ikke så glad i å feste tråder, så jeg har mer liggende her jeg…uff..🙈

    2. Det er godt å bli ferdig med det man holder på med, og jeg prøver også på det.

      Selv har jeg store planer om å montere et oldemorteppe jeg skal ha på hytta, men brikkene ligger nå i plastikkboksen sin.

      Har strikket 6 par votter før jul som jeg gav bort i julegave. Nå holder jeg på med lue.

      Ønsker deg en kjempefin mandagskveld og ei kjempefin og god uke ❤😊

      Purr, purr, fra Toril og kattene

    3. Flotte farger på sitteunderlaget ditt.🧶🤩
      Det er kjekt å få gjort ferdig ting som har ligget en stund og ikke minst få brukt av garnlageret.🤗👍🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg