STRIKKE OG TV-MARATON

Fra i går ettermiddag og langt utover kvelden hadde jeg maraton med både tv-serier og strikking på en gang. Som regel klarer jeg ikke å strikke samtidig som jeg ser på tv. Men i går bare måtte jeg prøve å få det til. Og jeg klarte det. Det gikk ikke superraskt med strikketøyet, men jeg klarte etter hvert å få ferdig mønsteret.  Her må det damping til som dere ser, men det blir nok bra da prosjektet er ferdig😊

Nå skal det gå fort å bli ferdig med resten😊 Jeg fant et mønster på nettet som jeg syns var fint.

  Dette her:

Det ble litt lenger på høyden enn det jeg så for meg. Men jeg syns det var et fint mønster alikevel 😊

Jeg har funnet meg noen program jeg har begynt å følge med på på tv. Og de går i ett sett på tirsdagene fra klokka 17.00 og utover. Det blir mye på en gang. Men jeg blir helt oppslukt. Og i går kveld la jeg plutselig merke til at det var helt stille og rolig oppe i hodet mitt også. Det var så merkelig at jeg bare ble sittende å kjenne på følelsen. Det er tydeligvis sjelden det er helt stille der oppe. Men SÅ godt a gitt 😃😃 Det var bare å nyte hele kvelden!! 

På formiddagen i går hadde vi besøk av en onkel til mannen. Han skjønte at jeg holdt på å sy innimellom. Hadde nok nevnt det til kona da han kom hjem. For han ringte mannen min senere på dagen og sa at de hadde en del gardiner og duker som jeg kunne få å sy av. Strålte jo som ei sol jeg da jeg hørte det😃 Så jeg tror det blir til at vi skal ned dit senere i dag. Spennende!

Da ønsker jeg alle en fin dag jeg, og finner meg noe til frokost 😚

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg