STOLT EIER AV ETT GLASS TYTTEBÆRSYLTETØY

Det ble ett glass ut av tyttebærene jeg plukket på fredag. Da jeg egentlig var på soppjakt. 

Har du sett flottere rødfarge?? Dette glasset var visst ikke helt tett fikk jeg se da jeg snudde det på hodet. Men det er ikke så farlig.  Dette blir fort spist opp alikevel. 

Denne gangen brukte jeg det som var igjen i denne posen. Gikk etter oppskriften bak på den. Jeg hadde 600 gr bær, brukte bortimot halvparten av posen og 3,5 dl sukker. Pluss en bitteliten skvett vann.

Den ble kjøpt til et annet prosjekt. Men nå ble den brukt til solbæra og tyttebæra. Normalt er det Jam syltepulver jeg bruker. 

Håper mannen blir fornøyd med syltetøyet. Kanskje jeg må ut å plukke mer.

Ha en flott mandag😚

 

6 kommentarer
    1. Så deilig da.. Har sett tyttebær men ikke plukka noe enda.. men må ha litt til julematen i allefall 🙂 Fin dag videre til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg