STILLHET TIL KAFFEKOPPEN

Jeg våknet til nogenlunde vettug tid i dag. Av meg selv. Uten hundemas!

Jeg er så sinna og frustrert om dagen at kroppen er i helspenn. Kanskje blir det bedre i dag, nå som jeg i det minste fikk kosa meg med kaffekoppen helt i fred og ro.

Sola skinner og alt tyder på en bra dag. Hundene ligger i hver sin stol i den andre stua og koser seg i solvarmen. Enn så lenge. Jeg må forte meg å nyte hvert sekund.

Jeg har ikke lagt noen planer for dagen. Det har jeg i grunnen gitt opp.  All energi går til å krangle med hunder. I går skrev jeg et innlegg i fullt sinne. Men jeg postet det heldigvis ikke. Derfor kom det ingen innlegg i det hele tatt fra meg i går. Jeg la meg med en gang mannen kom hjem i går kveld. Da fikk han overta maset. 

Jeg sovnet ganske tidlig. Brøy meg ikke om kloring på vinduet i terassedøra for å komme ut, eller småkrangling resten av kvelden og natta. Mine ører var godt lukket.

Jeg har et lite håp om en bedre dag i dag…før jeg flyr på veggene her.

JEG ER DESPERAT ETTER STILLHET OG RO. HODET MITT TRENGER DET!!

Ønsker deg en god dag😚

10 kommentarer

Siste innlegg