Stille og fredelig

Blomstene mine har fått vann og veden er båret inn i dag. Det ble liksom ikke noe ut av ettermiddagen og kvelden i går. Blir energien borte er det bare å ta livet med ro til det dukker opp en liten kvote igjen.

Jeg prøvde meg med kaffekoppen ute tidligere i dag, men der var det sur vind gitt. Fysj. Det er bedre å være inne og holde fyr i ovnen.

Jeg har strikket noen runder, mens tv’n har stått på i bakgrunnen. Frokost og lunsj har jeg hoppet over. Jeg går rett på middag i stedet. Nå står potetene og koker. Det blir restemiddag etter kyllingfrikaseen jeg laget hos min mor. Jeg fikk med noe av den hjem. Det blir bra. Jeg er skrubbsulten og magen skriker etter mat.

Det er stille og fredelig i huset. Kan hende blir det en middagshvil etter maten, før jeg begynner å legge ut mønsterdelene på kjolestoffet. Hodet verker, men jeg vil komme i gang med det i dag.

 

Ønsker deg en fin dag😚

 

5 kommentarer
    1. Å ja, det er nok litt kjølig å sitte ute med kaffen nå. Prøvde meg litt på balkongen før mørket kom, men pilte fort inn igjen. Lykke til med sømmen 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg