Stikker innom igjen.

Jeg bruker mye av dagene til å lese for tida, så det blir ikke så mye blogging. Nå har jeg lest ferdig en miniserie på 3 bøker og begynt på bok nr 2 i enda en serie. Jeg har sydd litt også. Holder på med en topp/t-shirt som enten blir lagt ut for salg eller som jeg kommer til å bruke selv. Jeg kan absolutt trenge flere topper. Den er i dette stoffet her, og jeg har tenkt til å sy den ferdig i dag.

Hadde det ikke vært for at jeg fikk sydd noe feil på den og måtte ta opp igjen en hel søm, tror jeg den ville blitt ferdig samme dag jeg begynte på den.

Jeg skal bare ta meg litt mat nå, så skal jeg sette meg og skride til verket.

Ha en fin dag du der ute😚🌷

 

5 kommentarer
    1. Greit med pauser fra bloggen, og konsentrere seg om helt andre ting. Stoffet til toppen er så sommerlig og fint, og jeg regner med at du stiller som modell når den er klar 😉

    2. Sommerlig og fint stoff.
      Gleder meg til å se resultatet.
      Jeg har flere fine stoff liggende. Men energien er ikke helt der til å komme i gang.
      Fikk korona for fem uker siden, og det på toppen av at jeg går på cellegift, gjør at formen er dårlig. Men det kommer vel lysere tider.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg