ST.HANS OG BRYLLUPSDAG

I går var det St.Hans..23 juni. Og vi kunne feire vår bryllupsdag. 2 år som lykkelige, rette ektefolk❤ Vi er heldige som har hverandre.  Dagen var ikke særlig god for meg til å begynne med.  Og det var jeg litt lei meg for. Vi skulle jo ha en fin dag. Men jeg var så trøtt, og helt ullen og sliten i hodet.  Heldigvis hjalp det litt å ta noen timer med øynene lukket på sofaen. Mannen tok en hvil sammen med meg. Og etter det var jeg piggere.

Jeg reiste i butikken for å fylle på med noen mangler til grillmaten. Vi hadde en plan om å kose oss med det ut på kvelden. På vei bort hørte jeg på nærradioen at det var radiobingo 20.30 den kvelden.

Det er kjempelenge siden jeg har spilt bingo. Det var før ungene ble født tror jeg. Og den gang samlet vi oss i en bil og spilte utebingo. Det var skikkelig gøy. Kunne vinne alt fra kaffeposer, lodd , nye bingoblokker og penger. Topp-premien var den gang på 1500,- Husker jeg og min svigerinne den gangen, tok den potten en gang hver. Da var det jubel i bilen og sjåføren lå på hornet.  Vi måtte tute hver gang vi fikk bingo.  Og en av vaktene kom styrtende til for å sjekke bingoblokka.

 

Jeg kjøpte ei blokk til hver i går. Så kunne vi kose oss med det før maten. Her ligger den klar.  Et bilde av min kjære og meg måtte også tas på den store dagen. 2 års-bryllupsdag skal man ikke kimse av .

 

Bingoen holdt på i over 1 og en halv time, så grillingen ble startet veldig sent  på kvelden. Ingen gevinst ble det heller. Men spennende var det.  Rundt midnatt hadde vi fått spist maten, og var godt fornøyd med dagen, akkurat sånn den ble.  Bare oss 2 ❤ Nå sitter jeg i frisør-stolen og blir fresh på håret. Enda et skritt nærmere fjong…hehe..

Ha en flott dag😚

4 kommentarer
    1. Gratulerer masse. Virker som dere har det veldig fint i sammen <3 ikke noe bedre enn det. Lenge siden jeg spilte sånn bingo ja..Husker ikke helt 30 år eller noe 🙂 haha….Gøy var det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg