SPENNENDE SAK PÅ PINNENE

Nå har jeg endelig begynt på den selvkomponerte jaktlua til mannen😃 Feberen ser ut til å forlate kroppen og det går an å sitte oppe.  Duringa i hodet er på plass igjen, så ikke skjønner jeg hva det er. Mulig det er litt småfeber som henger i enda. Ellers er jeg på tur opp igjen. Det som er mest plagsomt nå er noen skikkelige hostekuler som ikke gir seg før det nesten ikke er pust igjen og øya er på vei ut av skallen. Men det går seg vel snart til det også.

I det minste har jeg hengt ut klær i dag og vanna plantene ute her. OG kommet i gang med lua!! Jeg er virkelig spent på hvordan mønster og str og hele greia blir til slutt😃 Jeg skal strikke litt til på den nå, mens jeg venter på at mannen ringer for å si i fra at han er på vei hjem. Da må jeg  begynne å svinge på grytene så vi får en sein middag. 

Nytt bilde kommer når mønsteret er ferdig strikka 😁

Ha en fin kveld, hilsen sjuklingen .

#strikkelue #egetmønster #jaktlue #spennende #strikk #håndarbeid

 

4 kommentarer
    1. Fint det kjennes litt bedre da..Jeg er såååå slapp om dagen jeg, håper jeg kvikner til litt for mannen starter ferien til fredag..og da satser vi på å få til noen småturer 🙂 Fine farger på lue ..så den blir nok bra 🙂 Sommer her i dag håper det blir sånn ei stund…Fortsatt god bedring <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg