Søvnregistreringen i går natt ble godkjent.

Jeg var nesten nettopp kommet inn døra hos min mor igjen etter å ha levert måleutstyret for søvnregistrering/pustestopp på Kongsberg sykehus i går, da de ringte meg derfra. Natta hadde vært full av oppvåkninger, så etter mine beregninger hadde jeg fått tilsammen 5 timers søvn. Jeg trodde kanskje de ville trenge flere timer sammenhengende søvn for å få regisrtert noe. Kan hende de 2,5 timene uten oppvåkning før klokka vekte meg var nok. I allefall hadde dama godkjent den og lurte på om jeg ville ha timen til utredning allerede nå i dag. Jeg hadde en time klar den 14. Men selvfølgelig ville jeg heller ha den i dag og bli ferdig med dette her.

Så nå sitter jeg på venteværelset og er litt spent på resultatet. 

Ha en fin dag❤

8 kommentarer

Siste innlegg