SØVNPROBLEMER.

Her har det vært lite med søvn både natt og dag et par døgn. Det svir i øynene og suser i hodet av for lite søvn. Humøret blir ikke akkurat på topp heller av dette her. Jeg sovnet endelig ei stund når det nærmet seg morgen i dag, og ble vekket av en pipende hund da klokka var halv ti. Det var ei som var fornærmet her da Dino fikk være med mannen min…”far”..i bilen. De er på skauen og hjelper til med forskjellige ting på ei hytte der oppe.

Jeg laget meg en kaffekopp og slapp ut hun som var igjen her. Hun liker tydeligvis å være mye lenger ute av gangen enn det Dino gjør. Han syns det holder med og være ute den tida det tar og få gjort fra seg han. Så står han og maser for å komme inn igjen med en gang. I hvertfall nå som ingen sitter ute. Han skal være der en av oss er…ferdig snakka.

Nå har venninna hans lagt seg for å ta en lur. Jeg benytter sjansen til å oppdatere bloggen. Den har ikke vært 1. prioritet de siste dagene.

Det er full vinter ute hos oss nå. Og deilig temperatur. Julelysene lyser i vinduene i stua. Det er også det eneste tegnet på jul foreløpig. Jeg tar som regel litt og litt av gangen hver helg frem til julaften kommer. 

I dag har det så langt bare blitt ullsokkevask, to brød satt i ovnen, noen runder på strikkepinnene, fyr i ovnen og en full oppvaskmaskin er ferdig.

Alle lys er slått på inne i stua for å få en følelse av forskjell på natt og dag, og jeg har lyst til å gå en liten tur i dag. Nå som det har kommet mer snø er det sikkert ikke fullt så glatt som det var her noen dager.

Men nå, så lenge brødene står i ovnen,  skal jeg ta noen runder til med strikkepinnene. 

Fin lørdag til deg😚

8 kommentarer
    1. Synes du har vært flink i dag da 🙂 Jeg har bare drevet med tull 😀 Ser du sover dårlig du også. Jeg sover vanligvis til kl 04:30…Blitt helt feilsovet. Men i dag sov jeg helt til klokka 6 😀

      1. Ja du er jo en morgenfugl😃. Men 4.30 er litt “væl” tidlig. I hvertfall på denne årstida som det er mørkt myyye lenger enn det.
        Ha en fin søndagskveld😊

      1. Ja, det der blir man sliten av altså. Så bra det har gått seg til hos deg😊 Jeg har sovet en god del i natt, så kanskje jeg er på rett spor igjen Jeg også.
        Ha en flott søndag😚

      1. Hehe…takker og bukker😁 Det er liksom kjøkkenoppgaver som blir prioritert først. Også blir det som regel stopp etter det😊
        Fin søndag til deg også😊

    2. Mange som sliter med søvn på denne årstiden. Slik blir når vi har for lite dagslys.
      Har du noengang tenkt å skaffe deg en sånn lampe? Da får man behovet sitt dekket!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg