Sovet som en stein, frokost ute.

I natt har jeg virkelig sovet som en stein. Kun én gang var jeg våken og dro av meg cpapen. Jeg tok den på igjen med en gang og sov videre i ett strekk i 7 timer! Kanskje ikke så rart. Jeg blir helt utslitt i kropp og sjel av alt som foregår nå, og som kommer til å foregå i lang tid fremover. Utover dagen i går satte en hodepine inn som ikke ga seg før jeg sovnet på kvelden.

I dag våknet jeg til nogenlunde vettug tid. Har sittet ute med kaffekoppen, og er stort sett ferdig med dagens funderinger. Håper jeg.

Jeg har pakket ned noen få ting til, og pusser og gnir litt på enda mer som skal i samme eske. 

Frokosten tok jeg ute i dag. Jammen er det varmt i sola til å være slutten av August. Jeg måtte inn for å ta en hvil jeg nå, etter maten. Det er kjølig og godt inne her foreløpig. 

Salatblader og tomater fra bedene mine. 

Det kom altså hele 5 stk tomater på planta jeg kjøpte i sommer. Det har kommet mye mer på de jeg har sådd selv tidliger år. Det var skuffende. Tror ikke jeg skal kjøpe planter en gang til. Det jeg har sådd tidligere er til og med bare frø fra tomater i kjøleskapet.

Det eneste jeg fikk puttet i en av blomsterpottene mine i våres var frø fra en søtpaprika. Skulle nok vært en god del tidligere ute med det også, men som du skjønner har jeg hatt en del andre ting å tenke på i år.

Det henger 4 paprikaer på planten nå. Den skulle hatt mye mer jord for lenge siden. Stakkar…den står bare i ei lita potte. Kanskje jeg rekker å fikse det før andre ting på dagsplanen står for tur. Her er hodepinen på god vei igjen. Jeg får lukke øynene ei stund.

 

HA EN FIN DAG DU DA ♥ 

4 kommentarer
    1. Skjønner godt at det er mye tankevirksomhet og vanskelig for deg både å slappe av og få sove skikkelig. Håper alt ordner seg til det beste, men akkurat nå er du litt i ingenmannsland og det er ikke noe kjekt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg