SOVET GODT OG SUNN FROKOST

I går kveld var jeg så trøtt at jeg sovnet uten sovemedisin! Våknet en gang i natt, men sovnet igjen veldig fort.  Og i dag tidlig har jeg laget sunn frokost. Skal prøve meg på mindre karbohydrater som sagt. Men noen slave av det håper jeg ikke jeg blir. Det gikk helt til hodet på meg tidligere en gang. Og da klarte jeg ikke å spise før hver minste ting var veid og regnet ut. I dag har jeg ikke regnet på noe, men spist med god samvittighet. Mannen ville ha det samme han, da han så hvor fristende det så ut. Så i dag er det brukt salatblader som brødskiver.  Med litt dressing, strimler med crabsticks og egg. Et glass iskaldt vann å drikke til😃

Det blir spennende å se hvordan dette bærer i vei. Den siste mathandelen jeg gjorde hadde jeg fokus på en del ting til det jeg vil prøve framover.  Mindre karbo. I går klarte jeg meg med kun to brødskiver i løpet av dagen. Ikke noe søtsaker. Men mer vann, og en ferdigmiddag kjøpt på halv pris. Jeg er nødt til å tenke kroner også. Faktisk var det mye mindre karbohydrater i den enn det jeg trodde😃

Ha en fin dag😚

5 kommentarer
    1. Det så veldig godt ut.
      kunsten er vel å spise ofte og lite og da riktig. Ikke kjappe karbohydrater.
      men spør ikke meg, jeg har ikke peiling på kosthold.
      Skal liksom bli flinkere med å kutte ut sukker i det nye året, men tok to julekakeskiver med brunost til frokost….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg