SOVENDE SØNDAG

Nå er jeg helt ute og kjører igjen med døgnrytmen. Har jeg flaks får jeg sove en gang igjen til natta.

  Jeg har sagt at jeg skal komme på overnatting til min mor i morgen.  Da er det godt å være uthvilt før jeg reiser. Både hun og jeg var så flinke og gikk tur i går… hver for oss altså. Jeg hadde en stor plan om å komme meg ut igjen i dag. Men neida… uten søvn i natt ble det en stort sett sovende søndag på meg i dag.

Det har regna og vært mørkt ute på dagen. Men det bryr jeg meg ikke så mye om når jeg skal ut. Det var ikke været som stoppet meg. Det var dårlig form. Jeg har hatt et håp frem til nå om å komme meg ut, men nå har jeg skrinlagt det. Det er svart som hos katta i sekken ute. Skulle det blitt tur etter mørkets frembrudd måtte jeg kjørt et sted hvor det finnes gatelys.

Nå har jeg i hverfall klart å bake ut 2 loff som står til etterheving. De ble stående noen timer til forheving da mor i huset sovnet fra alt. Middagen i dag ble en kjapp omelett før vi begge fant dynene våre og hver vår sofa. Så får det bli nystekt loff til kvelds. 

 

I går kveld var jeg alene hjemme. Da begynte jeg såvidt på ny lue til meg selv. Jeg fikk denne pakken med garn og mønster på bursdagen min i September. 

Det var hesper med garn. Så det tok litt tid å nøste opp de to nøstene jeg trengte før jeg kunne begynne på lua. Nå er jeg i gang, så resten av kvelden går nok til dette,  og tv-titting.

Farmen må jeg i hvertfall ha med meg😊

Ha en fin kveld da. Håper du har fått mer fornuftig ut av dagen enn det jeg har gjort i dag.

6 kommentarer
    1. Du fikk da gjort en god del da 🙂

      Kjempelekkert strikkeprosjekt du holder på med. Likte dette ja 🙂

      I går holdt jeg på med strikking jeg også. Holder på å strikke dobbeltstrikkede grytekluter.

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    2. Jeg har det som deg, at det er formen heller enn været som setter en stopper for turer ut.
      Det blir sikkert fint med røde hjerter på grå lue og votter! 🙂
      Søndagen min ble superfornuftig. Blogging fra ende til annen… Og så sovnet jeg. 😀

      1. Hehe.. ja blogging er fornuftig😁
        Det er kjedelig at dagsformen skal styre alt som er.
        Vi får håpe på en tur ut igjen om ikke alt for lenge💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg