Sovende bortebesøk

På fredag klarte jeg etterhvert å komme meg ut i bilen for å reise nedover til Hokksund og min mor. Siden har jeg blitt her. Sover, sover og spiser innimellom. Svimmel og trøtt. Ønsker meg ei stor og god pute og dyne i et rom helt for meg selv, så kunne jeg sovet meg igjennom et helt døgn på en gang. Kanskje jeg hadde vært opplagt etter dét ??

I dag våknet jeg på sofaen her klokka 14.  Mannen min har bursdag i dag. Så jeg ringte han mens jeg fikk i meg en kaffekopp. Han har feira både fredag og lørdag, så det er ikke så farlig om jeg ikke kommer meg hjemover i dag heller.

Fredag hadde han overnattingsbesøk av en kamerat som bor et stykke unna. De kosa seg nok vil jeg tro. Det er ikke så ofte de ser hverandre. I går hadde han besøk av datteren og svigersønnen. Med formen min for tida var det like godt jeg ikke var hjemme. Det er ikke så godt med besøk når jeg ikke orker å sitte oppreist lange stunden av gangen. 

 

Under frokosten, som var for en times tid siden fikk jeg slengt sammen ei bursdagskake. Brownies….den beste kaka mannen har smakt, fikk jeg høre da jeg prøvde meg på det for et par-tre uker siden. Jeg tenkte det var best å få det gjort da jeg først var på beina.

Min svigerdatter likte også denne kaka godt. Jeg laget en liten porsjon sist jeg var her.

Hun har også hatt bursdag nylig. Så i dag blir det kake til dem begge to. Jeg er spent på å smake på en bit med peanøtter på. Det har jeg ikke prøvd før. Derfor er det også bare på en del av kaken.

 

Mannen får sin i morgen hvis jeg ikke orker å kjøre hjemover i kveld. Han så helst at jeg kom meg til legen før jeg kommer hjem. ( Legen min er her nede ) Men da trengs det en dusj først. Dessuten har jeg time hos tannlegen i morgen. Og det er på vei hjemover, så jeg tenker det greier seg i massevis og komme seg dit. 

 

Nå har jeg smakt på brownies med peanøtter. Dét var godt det!!

 Jeg krøller meg sammen igjen.

Ha en fin søndagskveld😙

7 kommentarer
    1. Skulle ønske at jeg fikk sove mye som deg. Jeg har problem med søvn. Men det er vel ikke bra det heller. Du trenger sikkert hjelp fra legen slik at du blir bedre. Kanskje du tar medisin som gjør deg veldig trøtt?
      Ellers jeg kunne tenkt meg å smake på kaken din:)

      1. Nei det er ikke bra med for lite søvn heller. Blir nesten syk av det også. Det kan nok hede det er noen av medesinene mine som gjør meg meg så trøtt. Kanskje jeg må ta litt mindre dose. Jeg skal høre med legen i morgen.
        Kaka er veldig god😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg