Sosiale avtaler.

I dag er dagen kommet for pinnekjøtt-middag med ei venninne. En avtale som ble bestemt for ei lita stund siden. Pinnekjøttet står og trekker. Det skal stå et par timer til før jeg reiser nedover til henne med det. Jeg skal finne frem et håndarbeide og ta med meg også. Det blir kos.

 

Jeg har pratet kjempelenge med ei annen venninne i telefonen i dag. Vi har avtalt å ta en dag med skravling og håndarbeide en av de nærmeste dagene vi også. Jeg turde ikke å bestemme nøyaktig hvilken dag i dag. Først og fremst må jeg se hvordan søvnen blir etter i kveld, og deretter formen. Får jeg et par dager for meg selv, så er jeg sikkert klar for å avtale en ny sosial dag i løpet av uka. Det blir bra.

En dag må jeg sette av til julegavehandel også. Den tenker jeg å ta alene. Rusle rundt i rolig tempo for meg selv. Ta en tur innom en kafé og kose meg med en latte, og bare kikke rundt på alle menneskene som haster, går, eller rusler forbi.

 

HÅPER DU HAR EN FIN DAG ♥ 

 

6 kommentarer
    1. Deilig med pinnekjøtt og koselig å ha noen å spise sammen med også.🤩
      Håper dere hadde det kjempefint!🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg