Sortert litt til i rotet mitt.

Jeg har sortet og ryddet bittelitt til i flyttelasset mitt i dag. Det går absolutt ikke fort, men så har jeg det heller ikke travelt  Her jeg er nå har jeg tenkt til å bli i lange tider.

Jeg har snakket med et par av naboene og fått klarsignal til å ta i bruk en bod i kjelleren. Det vil hjelpe en god del å få plassert noe der etterhvert. Må kjøpe en hengelås og flere plastkasser med lokk først.

Jeg tok for meg en pose med sommerklær i dag. Et par ting gikk rett i søpla, og resten har jeg i vaskemaskinen. Tror ikke det er så mye av det som passer lenger, det har ligget alt for  lenge i skapet oppe i huset i Prestfoss og krympet. Men det trengte en vask uansett om jeg kan bruke noe av det selv eller om det skal gis bort.

Jeg fant et par ting som tilhører ” mannen ” også. Sendte mld om det og han kommer og henter det i løpet av helga. Ellers har jeg klart å samle en nesten full bærepose med skrot som skal kastes.

 

Jeg er fornøyd med virksomheten så langt i dag jeg. Tror jeg skal ta noen runder på strikketøyet mitt mens vaskemaskinen går.  Etterpå blir det en tur ut. Trenger luft og km til Stravaen. 

 

HA EN FIN FREDAG ❤️

10 kommentarer
    1. Det er så godt når man får gjort slike ting og ryddet opp i tingene.🤗👌🏻
      Håper du fikk fint turvær.
      Nå går det heldigvis mot vår.🤩🤩

      1. Ja det var godt å få tatt bittelitt til av alt jeg har her👍
        Turværet var fint det, men jeg hadde kledd på meg litt lite kjente jeg da det begynte å blåse. Så det ble bare 1 km. Bedre enn ingenting 😀
        Jeg gleder megxså masse til tida fremover nå, med vår i sikte 🪻🌺

      1. Tusen takk…det var da jammen du også i går 👍😊
        Meld deg på på nytt igjen i Mars 😃. Det skal jeg gjøre i hvertfall, må ha den lille konkurransen med meg selv ..hehe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg