SØNDAGSSYSSEL

Siste dagen i uka og jeg satte meg godt til rette med symaskinen. Jeg hadde klipt ferdig stoffdeler til en ny barnekjole, så jeg kunne gå rett på med syingen. Etter noen timer hadde jeg sydd ferdig kjolen. 

Deilig myk jersey. Str 92. Selger den for 180,- , hvis noen er interessert.

I dag har jeg tenkt til å finne et nytt mønster jeg kan tegne av fra bibliotekbokas mønsterark. Får se hva det blir. Muligens en hettegenser i barnestørrelse.

Yngstesønnen begynte å mase etter nybakte rundstykker i går, men da orket jeg ikke å begynne på det. Jeg skulle lage middag til alle her etter økta med symaskinen. Laksefilet, smelta smør, revne gulrøtter, og poteter var det som sto på menyen. Og det ble det. 

Nå har jeg satt en rundstykkedeig. Da blir nok yngstemann formøyd i dag. Utpå kvelden blir det steik til middag.  I morgen skal jeg reise hjem igjen. Blir spennende å gå på vekta. Jeg begynte nemlig med vektreduserende tabletter på tirsdag. Fikk dem på blå resept av legen på mandag. Jeg er sjelden sulten nå om dagen. Heller litt småkvalm. 

Ønsker deg en fin Mandag😚

6 kommentarer
    1. Kjempefin kjole!😊
      Har forstått at de tablettene gjerne gir kvalme, særlig til å begynne med. Håper du tåler dem godt. Høres ut som du har hatt nok å gjøre i dag.🤗

    2. Kjolen ble kjempefin 🥰
      Får inderlig håpe at kvalmen forsvinner etter hvert, ofte gjør det jo det når kroppen venner seg til medisinen.
      Ønsker deg en fin tirsdag 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg