SØNDAGSMIDDAG OG BESØK.

Det gikk bra i dag. Med middag som alle var fornøyd med, og jeg klarte å holde meg våken under hele besøket. Noe derimot ikke mannen og svigersønnen klarte.  En liten dubb på svigersønnen , og en ganske lang en på mannen. Sånn går det når vi spiser oss alt for mette😊

I dag var det røkt svinekam på menyen.

Helstekt i ovnen og delt i skiver etterpå. Disse “barna” elsker bernaise-saus, så det måtte bli det som ble dagens saus. Med kokte poteter, kål, gulrøtter og brokkoli ble det god søndagsmiddag😊

Etter maten klarte jeg å strikke ferdig den ene sokken min og begynne på den andre.

Det var lurt… trenger snart det nå når jeg går tur😊  Gaven til bursdagsbarnet, bonusdatter’n, ble ikke klar som planlagt. Det ble litt for mye annet å styre med denne uka.  Men da har vi en grunn til å besøke dem i løpet av uka som kommer. Da skal jeg ha klart å fikse det😁 Nå skal jeg hvile hodet resten av kvelden , etter nok et hyggelig besøk av disse to. Det ble en smule roligere denne gangen, siden mannen tok seg en god dubb..hehe.  Men det var greit det når jeg går med mye hodepine for tida. Koselig var det uansett 😍 Jeg skal strikke noen runder til, så blir det sikkert tidlig kveld på oss i kveld.

  Ha en fortsatt fin kveld😙

 

4 kommentarer
    1. Blir ofte litt sigen når man har spist god mat ja..og det her så jo veldig godt ut 🙂 Hatt mye hodevondt i det siste jeg også..men tror det kommer av spenninger i nakken.. Håper du får ei fin ny uke <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg